ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
Παρακαλούμε πριν εγγραφείτε σε κάποιο από τα οργανωμένα ταξίδια που παρέχει η εταιρία μας, να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω Γενικούς Όρους Συμμετοχής.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΟΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΑΣ
Η ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΑΣ
Η επιβεβαίωση της κράτησης και της προκαταβολής σας γίνεται με την παραλαβή των σχετικών νόμιμων παραστατικών, στα οποία αναφέρεται η συνολική αξία του ταξιδιού σας και το οφειλόμενο υπόλοιπο, που είναι πληρωτέο το αργότερο 21 ημέρες πριν από την αναχώρηση – εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά. Αν δεν καταβάλετε το υπόλοιπο του ταξιδιού σας την προβλεπόμενη ημερομηνία, το Cosmorama διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση. Αν εγγραφείτε σε ένα ταξίδι σε διάστημα λιγότερο από 21 ημέρες πριν από την αναχώρηση, τότε θα πρέπει να καταβάλετε τη συνολική αξία του ταξιδιού κατά το στάδιο της κράτησης.
Για οργανωμένα Ομαδικά ταξίδια που πραγματοποιούνται με ναυλωμένες πτήσεις, το υπόλοιπο οφειλόμενο ποσό είναι πληρωτέο το αργότερο 35 ημέρες πριν από την αναχώρηση.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΡΧΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ)
ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ (GROUP)
Οποιαδήποτε ακύρωση, χρειάζεται να μας την γνωρίσετε γραπτώς. Η ακύρωση θα ισχύει από την ημέρα που θα λάβουμε την γραπτή ενημέρωσή σας και θα ισχύουν τα παρακάτω ακυρωτικά:- Έως 45 μέρες πριν την αναχώρηση, παρακράτηση 100€ το άτομο για διαχειριστικά έξοδα.
- 44-21 μέρες πριν από την αναχώρηση, παρακράτηση του 30% της συνολικής αξίας.
- 20 μέρες πριν, μέχρι και την αναχώρηση καθώς και σε περίπτωση (non-shown – μη εμφάνιση), παρακράτηση του 100% της συνολικής αξίας.
ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΑΤΟΜΙΚΑ / ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ & ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ
Για οργανωμένα Ατομικά/Μεμονωμένα Ταξίδια & Κρουαζιέρες ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρωτικών και υπόκεινται στους όρους των εκάστοτε αεροπορικών εταιριών/ξενοδοχείων/ εταιριών κρουαζιέρων και λοιπών προμηθευτών και αναφέρονται στη Σύμβαση του Ταξιδιού σας.ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ
Οποιαδήποτε μεταφορά κράτησης για άλλη ημερομηνία του ίδιου ταξιδιού ή άλλου ταξιδιού, γίνεται μόνον κατόπιν συνεννόησης με το Cosmorama έτσι ώστε να βεβαιωθούμε ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Επίσης συνεννόηση χρειάζεται και στην περίπτωση που επιθυμείτε να μεταφέρετε την κράτησή σας σε κάποιο άλλο άτομο. Η προθεσμία για την προειδοποίηση του Cosmorama είναι το αργότερο επτά ημέρες πριν από την έναρξη του πακέτου σε σταθερό μέσο. Ο εκχωρητής της σύμβασης οργανωμένου ταξιδιού και ο εκδοχέας εξακολουθούν να ευθύνονται αλληλέγγυα και εις ολόκληρον για την καταβολή του οφειλόμενου υπολοίπου, καθώς και για τυχόν πρόσθετες χρεώσεις, επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που προκύπτουν από την εκχώρηση. Ο διοργανωτής ενημερώνει τον εκχωρητή σχετικά με το πραγματικό κόστος της εκχώρησης.
Πάντως η όποια αλλαγή θα πρέπει καταρχήν να γίνει αποδεκτή από τις εμπλεκόμενες αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία κλπ. ενώ παράλληλα θα υπάρχει διοικητικό τέλος 50 ευρώ. Αυτό το διοικητικό τέλος είναι πέρα από τυχόν άλλα έξοδα που θα έχουν υπολογίσει οι διάφοροι προμηθευτές για τη συγκεκριμένη περίπτωση.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης αποφασίσει να διακόψει το ταξίδι του ή να τροποποιήσει το ταξίδι του, δεν δικαιούται καμία επιστροφή χρημάτων ή περαιτέρω αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο
ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ – ΒΙΖΕΣ
Είναι αποκλειστικά δική σας ευθύνη:
- να έχετε διαβατήριο σε ισχύ και να έχετε πληροφορηθεί από τις αρμόδιες αρχές εάν το ταξιδιωτικό έγγραφο που θα χρησιμοποιήσετε είναι αποδεκτό στις χώρες που θα ταξιδέψετε,
- να έχετε ενημερωθεί και μεριμνήσει για τις θεωρήσεις (βίζες) που τυχόν χρειάζονται,
- να έχετε ενημερωθεί εάν στις χώρες που θα ταξιδέψετε είναι απαραίτητο το διαβατήριό σας να έχει τουλάχιστον εξάμηνη ισχύ από την ημερομηνία επιστροφής του ταξιδιού,
- να έχετε κενές σελίδες στο διαβατήριο για την σφραγίδα εισόδου στις χώρες που θα ταξιδέψετε και
- να έχετε ενημερωθεί εάν υπάρχει απαγορευτικό εισόδου στη χώρα που θα ταξιδέψετε εάν στο διαβατήριό σας υπάρχει σφραγίδα άλλης συγκεκριμένης χώρας και να έχετε προβεί στην έκδοση νέου διαβατηρίου (π.χ. διαβατήριο με σφραγίδα εισόδου Ισραήλ δεν ισχύει για ταξίδι στο Ιράν).
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ
ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ COSMORAMA
ΤΡΑΠΕΖΑ | ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ | ΙΒΑΝ |
ALPHA BANK | 101-00-2320-009478 | GR42 0140 1010 1010 0232 0009 478 |
NATIONAL BANK | 080/471703-14 | GR61 0110 0800 0000 0804 7170 314 |
EUROBANK | 0026.0012.32.0200537077 | GR08 0260 0120 0003 2020 0537 077 |
PIRAEUS BANK | 5029-057435-719 | GR28 0172 0290 0050 2905 7435 719 |
ΟΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
Όλα τα ταξίδια είναι σχεδιασμένα με βάση τα ισχύοντα αεροπορικά δρομολόγια τη στιγμή που γράφτηκε το πρόγραμμα. Ενδεχόμενες αλλαγές σε αυτά είναι δυνατόν να τροποποιήσουν τη σειρά, τις διανυκτερεύσεις αλλά και τις αρχικά προβλεπόμενες επισκέψεις και ξεναγήσεις. Το Cosmorama διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής ξενοδοχείων με άλλα ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας. Ορισμένα ταξίδια είναι από τη φύση τους δύσκολα και απαιτούν προσαρμογές ανάλογα με την ημερομηνία που πραγματοποιούνται. Έτσι, το τελικό πρόγραμμα του κάθε ταξιδιού θα αναφέρεται αναλυτικά στον Ταξιδιωτικό Φάκελο μαζί με πληροφορίες για τις πτήσεις, τα ξενοδοχεία κ.λπ. και θα παραδίδεται στους ταξιδιώτες το αργότερο τρεις (3) ημέρες πριν από την αναχώρηση του ταξιδιού. Το Cosmorama διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον ταξιδιώτη οποιαδήποτε αύξηση του κόστους που τυχόν προκύπτει και θα οφείλεται σε αυξήσεις τιμής καυσίμων ή άλλων πηγών ενέργειας, φόρων ή τελών στις περιλαμβανόμενες στη σύμβαση ταξιδιωτικές υπηρεσίες που επιβάλλονται από τρίτους, οι οποίοι δεν εμπλέκονται άμεσα στην εκτέλεση του πακέτου, συμπεριλαμβανομένων των τουριστικών φόρων, των φόρων αεροδρομίου, των τελών επιβίβασης ή αποβίβασης σε λιμένες και αερολιμένες, τελών θεώρησης visa κλπ.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Σε θέματα χερσαίας μεταφοράς, μεταφοράς δι’ αέρος ή θαλάσσης, η ευθύνη μας σε όλες τις περιπτώσεις περιορίζεται στο πλαίσιο των σχετικών διεθνών συμβάσεων. Καθυστερήσεις ή/και αλλαγές δρομολογίων, τύπου αεροσκάφους ή/και ενδιάμεσων σταθμών, είναι πιθανό να αποφασιστούν από διάφορους κυβερνητικούς και άλλους οργανισμούς ή/και από αεροπορικές εταιρίες, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν καθυστερήσεις ή τροποποιήσεις στη ροή του προγράμματος. Επίσης οι ιδιοκτήτες ή διευθυντές ξενοδοχείων, νυχτερινών κέντρων, εστιατορίων, καθώς και κυβερνητικοί οργανισμοί (υπεύθυνοι για μουσεία και άλλους αρχαιολογικούς χώρους) είναι πιθανόν να πάρουν αποφάσεις που να έχουν άμεσες επιπτώσεις στην υλοποίηση του προγράμματος έτσι όπως αυτό έχει αρχικά σχεδιαστεί. Το Cosmorama δεν είναι δυνατόν ούτε να ελέγξει ούτε να προλάβει τέτοιου είδους αποφάσεις και ενέργειες και ως εκ τούτου δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις. Σύμφωνα με την κοινοτική και ελληνική νομοθεσία (ΠΔ 7/2018), το Cosmorama έχει προβεί στην ασφάλιση της επαγγελματικής του ευθύνης για την κάλυψη της μη εκτέλεσης ή πλημμελούς εκτέλεσης της σύμβασης εκ μέρους του, καθώς και για την επιστροφή των καταβληθέντων και τον επαναπατρισμό στην περίπτωση πτώχευσης.
ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
- Να δεχτείτε την αλλαγή.
- Να συμμετάσχετε σε άλλο ταξίδι, με την υποχρέωση να καταβάλετε τη διαφορά στην περίπτωση που θα ισχύει υψηλότερη τιμή πώλησης. Στην περίπτωση που ισχύει χαμηλότερη θα σας επιστραφεί η διαφορά.
- Να ακυρώσετε το ταξίδι με ταυτόχρονη επιστροφή όλων των χρημάτων που έχετε ήδη καταβάλει
ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Το Cosmorama δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για περιπτώσεις που μετά την αναχώρηση ενός ταξιδιού, μια κανονική πτήση δρομολογίου αεροπορικής εταιρίας δεν πραγματοποιηθεί ή για περιπτώσεις που είναι πέρα από τον δικό της έλεγχο και τη δυνατότητα να τις αποφύγει, όπως π.χ. αλλαγή αεροσκάφους σε άλλο μικρότερης χωρητικότητας, καθυστερήσεις λόγω τεχνικής βλάβης ή λόγω προηγούμενου δρομολογίου, πόλεμος ή απειλή πολέμου, κοινωνικές αναταραχές, διεκδικήσεις κλάδων, απεργίες, φυσικές καταστροφές, άσχημες καιρικές συνθήκες, τρομοκρατικές ενέργειες, επιδημίες/πανδημία. Επίσης το Cosmorama δεν έχει σε καμία περίπτωση τον έλεγχο των δωματίων σε κάθε ξενοδοχείο, πόλη κ.λπ. Το επιπλέον οικονομικό κόστος που ενδέχεται να προκληθεί από τις προαναφερόμενες περιπτώσεις, επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον ταξιδιώτη. Πολλές φορές τα ξενοδοχεία ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής παρουσιάζουν “υπερπληρότητα” (overbooking). Αν αυτό συμβεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θα προβούμε σε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να βρούμε δωμάτια σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας κατηγορίας στην ίδια πόλη. Αν αυτό δεν είναι δυνατό και αναγκαστούμε να βρούμε δωμάτια σε ξενοδοχείο κατώτερης κατηγορίας αναλαμβάνουμε να σας επιστρέψουμε τη διαφορά που προκύπτει από τη διαφορά κατηγορίας ξενοδοχείου. Μέλημά μας, σε κάθε περίπτωση, είναι να διατηρούμε, όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες, αναλλοίωτο το ύφος και την δομή του κάθε ταξιδιού και με αυτόν τον γνώμονα θα αποφασίζονται οι όποιες αλλαγές είναι επιβεβλημένες από αστάθμητους παράγοντες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σε συνεννόηση με την εταιρία και τις υπεύθυνες αρχές της εκάστοτε χώρας.
ΑΝ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ
- Να συμμετάσχετε σε άλλο ταξίδι, με την υποχρέωση να καταβάλετε τη διαφορά στην περίπτωση που ισχύει υψηλότερη τιμή πώλησης. Στην περίπτωση που ισχύει χαμηλότερη τιμή, θα σας επιστραφεί η διαφορά.
- Να ζητήσετε την πλήρη επιστροφή των χρημάτων που έχετε ήδη καταβάλει.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Η ασφάλεια των ταξιδιωτών μας είναι η πρώτη μας μέριμνα. Γι’ αυτό παρακολουθούμε συνεχώς τις πολιτικές & υγειονομικές εξελίξεις ανά τον κόσμο και ζητούμε, όταν χρειάζεται, τη συμβουλή του Υπουργείου Εξωτερικών καθώς και των αρμόδιων φορέων. Αν μας συμβουλέψουν να αποφύγουμε την επίσκεψη σε μια χώρα, τότε ενημερώνουμε ανάλογα τους ταξιδιώτες και ακυρώνουμε, αν παραστεί ανάγκη, το ταξίδι. Δυστυχώς παρ’ όλα αυτά, εγκληματικές ενέργειες κατά των ανθρώπων και της περιουσίας τους είναι γεγονότα υπαρκτά σε όλο τον κόσμο. Οι ταξιδιώτες έχουν την ίδια ευθύνη για τον εαυτό τους και τα πράγματά τους όπως και όταν είναι στο σπίτι τους. Συνιστούμε να μην αφήνετε χρήματα, τιμαλφή και διαβατήρια αφύλακτα στα δωμάτια των ξενοδοχείων. Συνήθως υπάρχουν χρηματοκιβώτια στα δωμάτια ή στη ρεσεψιόν των ξενοδοχείων. Συνιστούμε να φυλάσσετε χρήματα και διαβατήρια σε εσωτερικές τσέπες ή σε ειδικό τσαντάκι που δένεται στη μέση. Στις πτήσεις να αποφεύγετε να παραδίδετε βαλίτσες ή τσάντες που δεν κλειδώνουν. Τέλος, μην αφήνετε πράγματα στα πούλμαν κατά τη διάρκεια των ξεναγήσεων, ακόμη και αν σας συσταθεί ως ασφαλές από τους τοπικούς υπευθύνους. Εάν εσείς ή κάποιο άλλο μέλος της ομάδας σας αρρωστήσει κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, τραυματιστεί ή αποβιώσει από κάποια δραστηριότητα – υπηρεσία πέρα από αυτές που αναλάβαμε να σας προσφέρουμε, είτε επί τόπου από τον αντιπρόσωπό μας, θα σας συμπαρασταθούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια (απαίτηση) θελήσετε να προβείτε εναντίον οποιουδήποτε, αλλά εμείς ουδεμία ευθύνη φέρουμε. Επιπλέον σας προτείνουμε προαιρετικά την αγορά ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στο εξωτερικό, οι όροι της οποίας αναφέρονται αναλυτικά στο προτεινόμενο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η εταιρία μας είναι πλήρως εναρμονισμένη με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία περί πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων (Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679). Μπορείτε να ενημερωθείτε εκτενέστερα στην ιστοσελίδα μας: https://comsorama-travel.gr/πολιτική-προστασίας-δεδομένων
ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Το Cosmorama και ο Ταξιδιώτης δεσμεύονται να επιλύσουν με καλή πίστη και σύμφωνα με τα συναλλακτικά ήθη την κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει κατά την εκτέλεση της σύμβασης του Οργανωμένου Ταξιδιού. Αν η φιλική επίλυση της διαφοράς καταστεί αδύνατη, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια των Αθηνών.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
- Δυνατότητα πληρωμής με κατάθεση σε λογαριασμό της Εταιρίας στις τράπεζες: ALPHA BANK, ETE, EUROBANK, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
- Δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.
- Δυνατότητα πληρωμής με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας μέσω του ιστότοπου της εταιρίας μας, διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.