Μια γνωριμία με το Θεσσαλικό κάμπο και το οροπέδιο Δομοκού με τα ιδιαίτερα προϊόντα τους, το Βόλο με τα τσιπουράδικα, τους πρόσφυγες και τη βιομηχανική παράδοση και το Πήλιο με την υπέροχη φύση και την παραδοσιακή αρχιτεκτονική του. Και η γαστρονομία πανταχού παρούσα.
Τα γαστρονομικά μας ταξίδια συνοδεύει και επιμελείται ο Τίμος Πετρίδης
Ο Τίμος Πετρίδης είναι αρχιτέκτων – επιχειρηματίας της εστίασης με δύο γνωστά εστιατόρια, το 1800 (1987- 1991) στη Σαντορίνη με παγκόσμια φήμη και το Καλλίστη (1993-2008) στην Αθήνα που δημιούργησε ρεύμα στην Αθηναϊκή σκηνή (Δημιουργική Ελληνική Κουζίνα) και βραβεύτηκε τρεις χρονιές με χρυσό σκούφο ως καλύτερη Δημιουργική Ελληνική Κουζίνα από το «Αθηνόραμα» και μια από το «Diners Club». Παράλληλα δούλεψε ως αρχιτέκτονας σε ιδιωτικά έργα στη Σαντορίνη και την Αθήνα (1983-2014).
Συνεργάστηκε με το Gourmet Club του Μάριου Κάλφογλου (2005-2006) ως υπεύθυνος στην οργάνωση των γαστρονομικών εκδηλώσεων. Υπήρξε δραστήριο μέλος του Αρχέστρατου και του ελληνικού τμήματος του Slow Food, συμμετέχοντας σε διάφορες επιτροπές. Έλαβε μέρος ως ομιλητής στα Συνέδρια Μεσογειακής Διατροφής, «Νέκταρ και Αμβροσία», Γαστρονομίας στο Μουσείο Μπενάκη και στο 365 Non Stop Tourisme Conference.
Το 2011 δημιούργησε την «Ομάδα Γαστρονομίας και Πολιτισμού» που κύριο στόχο έχει να φέρει κοντά το αθηναϊκό κοινό με τον γαστρονομικό θησαυρό της επαρχίας, ώστε ο κόσμος να γνωρίσει τους αξιολογότερους παραγωγούς και τα προϊόντα τους. Πρώτη προσπάθεια Γαστρονομικού Τουρισμού στην Ελλάδα.
Η «Ομάδα Γαστρονομίας και Πολιτισμού» διοργανώνει επίσης και εκδηλώσεις γνωριμίας με αθηναϊκά εστιατόρια που κάνουν τη διαφορά. Πολλές φορές το μενού βασίζεται στα προϊόντα κάποιων παραγωγών από την επαρχία και είναι συνδυασμένο πάντα αρμονικά με τα κρασιά ενός οινοπαραγωγού. Από τον Νοέμβριο του 2016 η Ομάδα επεκτείνει τις δραστηριότητες της, με επισκέψεις στις σημαντικότερες εκθέσεις Τέχνης, Μουσεία και θεατρικές παραστάσεις της Αθήνας συνδυάζοντας τις επισκέψεις αυτές με ένα γαστρονομικό event.
Από το 2013 συνεργάζεται με το Cosmorama με στόχο τα γαστρονομικά ταξίδια να γίνουν γνωστά στο ευρύτερο ταξιδιωτικό κοινό.